407 hangi ülkenin kodu?

407-hangi-ulkenin-kodu
407 hangi ülkenin kodu sorusu bugünkü cevap arayacağımız konumuz. Peki bu numara neyin nesi kimin fesidir, bizi niye aramaktadır?

407 nerenin kodu sorusunun özeti şudur ki bu arama aslında +40 ile gelmektedir ve Romanya'dan gelmektedir. Çünkü +40 Romanya'nın uluslararası telefon ülke alan kodudur.

Sizi aradığında ise eğer Romanya'dan bir tanıdığınız yoksa telefonu açmamanız faydanızadır çünkü bu aramalar genelde dolandırıcılık için gelmektedir. Cevapsız çağrıda atıyorlar ve siz geri dönüş yaptığınızda onlar kontör kazanmış oluyorlar. En önemlisi siz yurtdışını aradığınızda inanılmaz yüksek bir fatura gelir size. Aman dikkat!

Not: Sizler de +40 kodlu sizi arayan numaraları yorum bölümünden paylaşırsanız, numaraları bir listede toplayabiliriz.

4 yorum

  1. +40730863146
    +40730866918

    YanıtlaSil
  2. +40730866146
    +40730863918
    Biraz once yanlis yazmisim dogru bu dun gece bu numaralardan 4 dk arayla cagri geldi bana

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. +40763827237
    takma adı: vicdan - semra ahmedova
    para gönderilen hesaplardaki isimler: semra ahmedova - myuhteber belchinova
    ülke: Romanya - pitra
    sokak:neamt - atra33

    Öncelikle şunu söylemek istiyorum.
    Benim yaptığım işten ve maddi durumumdan dolayı çevremde çok fazlasıyla kız var amacım 50 gr. lık mal değildi. Çevremden olmayan beni işimden paramdan dolayı değilde beni ben olduğum için seven birini bulmaktı, bundan dolayıda bu çingene orosbusuna kendimi tanıtırken maddi durumu iyi olmayan biri olarak tanıttım ve para gönderirken sadece ilkinde direk 200€ gönderdim diğerleri 165€ ve 115€ du ve onları gönderdiğimde hayatım cebimde ne kadar varsa gönderdim sen işini gör derdim oda aşkım gönderme derdi ama göndermeye teşvik ederdi hep ve parasız kaldığımı düşünerek çok üzülüyormuş gibi süper rol yapardı.

    e-cift evlilik sitesine üye olmuştum benide oradan yakaladı.. Romanyalı biri yazdı kuaför 27 yaşında yazıyordu konuştuk benimle tanışmak istediğini söyledi kendi skyp ı olmadığını söyleyerek arkadaşının skyp adresini verdi. İlk konuşmamızda bana ciddi bir ilişki aradığını ve benimle ciddiysen başka kızlarla görüşmeni istemem dedi.. tamam dedim daha sonra biz bununla telefonda konuşmaya başladık öyle bi konuşuyorki sanki dersin dünyada bundan daha saf daha temiz bir kız yok bu dünyada. Aradan birkaç gün geçti bu tabi annesinin hasta olduğunu babasını daha küçük yaştayken kaybettiğini ve annesine bakmak zorunda olduğunu onun için sürekli çalıştığını söylerdi ilaçlarını alamıyorum durumu çok ağır derdi ve o kadar profesyonel ki gece konuşurken ''1 dk. hayatım geliyorum'' der orada annesi sancılanıyomuş gibi ses yapar döndüğünde -noldu? diye sorduğumdaysa annem rahatsızlandı ona bakmaya gittim sancıları iyice arttı ilaçları bittiğinden dolayı derdi neyse 200 € gönderdim aradı ağlayarak teşekkür etti hayatımda ilk defa biri bana yardım ediyor çok utanıyorum annem senin sayende hastahaneye yattı aşkım falan gibi zırvalıklar bu arada annesinin ameliyat olması içinde 1500€ istiyormuş hastahane, o parayı tabiki göndermedim.Hastahaneye gittiğini söylüyor neden diye sorduğunda kan vermek için diyiyor kanını satıp annesini ameliyat ettirecekmişbir kana o kadar paramı veriyolar dediğimde diğer kalanı borç alacam derdi, kanını s... kanı ne kadar yapıyosa artık :) ama genelde hep ağlamaklı bir ses tonuyla konuşur muhtemelen hepside öyledir. İkinci plan evde bu defa kendi hastalanıyor güya kanaması var ve 15 gündür devam ediyor kanaması o gün çok oluyor hastahaneye kaldırılıyor (bu arada mükemmel ötesi rol yapıp sesi çok iyi ayarlıyor) hastahanede kalmak istemediğini söylüyor kalırsa hastahanenin para istediğini ve o parayı veremeyeceğini söylüyor kağıt imzalayıp çıkacam diyiyor, baktı o plan tutmadı hemen 3. Plan -Benim çalışmama izin verirmisin hayatım şu lazım bu lazım derdi ne iş yapacan dediğimde evlere temizliğe gidecem yada komşunun odununu taşıyacam, tarlada çalışacam gibi türlü yalanlar. 4.Plan aradığımda nedense tam kaza anına denk gelmişim kahpe kaza yapmıştır ve insan sesleri bir kargaşa vardır kaza olduğunu düşündürecek sesler ve ''aşkım sakın merak etme iyiyim ben der sonra ısrarlar üzerine arkadaşının arabasıyla annesini almaya gittiğinde kaza yaptığını söyler daha sonrasında şimdi ne yapacam ben nasıl ödeyecem .... bunun gibi bin bir türlü akla hayale gelmeyecek yalanlar sıralanır inanmamak gerçekten mümkün değildir artı biz Türk'lerde acıma duygusu vicdan merhamet olduğunu çok iyi biliyorlar ve bunu iyi kullanıyorlar. Herşeye rağmen işini mükemmel yapan orosbular bunlar harbiden çok iyi çalışıyorlar ben bile işimi bu kadar titizlikle yapmıyorum :)

    YanıtlaSil

 

Son yorumlar